Sterk ondernemerschap

Het is zover. Ons laatste speerpunt richting de verkiezingen. ๐Ÿ”ฅ
De afgelopen weken lanceerden we tien video's waarin we telkens รฉรฉn van onze speerpunten uit ons pamflet "de vrije beroeper als motor van onze maatschappij" hebben toegelicht.
En wat beter om af te sluiten dan even in te zoomen op ๐—ผ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ๐—ป๐—ฒ๐—บ๐—ฒ๐—ฟ๐˜€๐—ฐ๐—ต๐—ฎ๐—ฝ?
Vrije beroepers zijn ook ondernemers. En net als bij andere ondernemers, kan het jammer genoeg ook fout lopen.
๐Ÿ’กIn dat geval gelden er insolventieregels, maar die worden vaak niet correct toegepast. En bovendien moet er in dat geval ook maximaal respect zijn voor het deontologisch kader van die vrije beroeper.
Een evaluatie van die regels dringt zich op. ๐Ÿ‘€

We sluiten af, zoals steeds. Een sterk ondernemerschap, maar een correcte afhandeling bij insolventie, zorgt voor sterke vrije beroepen.
๐—˜๐—ป ๐—ฑ๐—ถ๐—ฒ ๐˜‡๐—ผ๐—ฟ๐—ด๐—ฒ๐—ป ๐˜ƒ๐—ผ๐—ผ๐—ฟ ๐—ฒ๐—ฒ๐—ป ๐˜€๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ๐—ฒ ๐—บ๐—ฎ๐—ฎ๐˜๐˜€๐—ฐ๐—ต๐—ฎ๐—ฝ๐—ฝ๐—ถ๐—ท. ๐Ÿ’ช

Lees ons integraal pamflet

Volgende week posten we een vergelijking van de partijprogramma's met onze speerpunten. ๐Ÿ‘€

Video file